ellasmamma

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

Nya bloggen!

Av angelica andersson - 8 oktober 2013 20:23

       

Hej va ett tag sen jag bloggade! 

Haft mycket att göra och mycket att tänka på..

ni som inte känner igen mig så kan jag försöka berätta kortfattat, den 11 okt 2011 fick jag en son som kom i v 23+5 han vägde 414 gram och hette Melwin, han va såå stark och modig men den 24:e nov 2011 slutade hans lilla hjärta att slå! 

gick in i en väldigt djup depression, men dagarna gick och likaså vardagen! 

Fick sedan veta att jag fått hypertyreos efter Melwin och fick då veta att jag skulle ha svårt att bli med barn, men vad gjorde det? 

Käkade ialf p-piller men vips! Så blev jag gravid ... Kom som en chock ! 


graviditeten gick kanon trots att läkarna inte trodde det skulle gå bra, nu sitter jag här med en helt underbar dotter! 


på 6-månaders kollen hittade dom kraftigt blåsljud som visade sig vara ett hjärtfel som heter "ductus"

O nu ska ni få följa med på vår kamp igenom detta, kommer bli operation i Lund framöver! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica andersson - 22 oktober 2013 22:04

          Ska sälja vårt hus så imorn är det 3:e visningen , men denna gången hoppas jag vi få det sålt!  blir lite saftigt annars med 2 hus...  med Ella är läget sådär, förra onsdagen va vi på sjukan heeela dagen.  Nu väntar vi på att h...

Av angelica andersson - 11 oktober 2013 09:29

        Idag är ingen vanlig dag utan idag skulle du blivit 2 år! saknar dig varje dag minut och sekund... Finaste lilla ängel vad du är saknad och älskad <3 ...

Av angelica andersson - 10 oktober 2013 10:28


  Godag!  Igår va vi inne på en akut lungröntgen på lillsnuttan, det gick hyfsat ialf!  Idag ringde Ellas läkare och berättade att det såg inte bra ut, hjärtat och lungorna är påverkade!  Så från och med idag ska hon få hjärtmedicin och väts...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards